Hallen

Tänkte visa hur hallen tillslut blev, efter spackling och sen målning som inte alls blev som jag tänkt. Därför slutade det hela med att jag tillslut valde en vit och grå randig tapet som jag blev mer än nöjd med! Tänk, allt måste ha en mening, jag skulle bli missnöjd med den vita färgen så jag kunde få den här vackra tapeten i hallen istället.
 
Så här såg hallen ut när vi köpte huset:
 
 
 
Efter målning av tak, foder, lister, tapetsering, bortforsling av garderob och nytt golv ser det idag ut såhär
 
 
 

Kommentarer
Postat av: blomman

Du har det så fint vännen! duktig är du!!

2013-01-15 @ 13:26:33
Postat av: Bes

Haha ja det är helt knäppt att Anton åt!! Men han tyckte de var gott och jag håller med! Rekommenderar det verkligen! Så fin hallen blev!! Puss ❤

2013-01-15 @ 14:58:40
URL: http://Beatriceahs.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback