Åttkantsgatan

 
Tänk att det var ett halvår sedan vi flyttade från vår lägenhet i Haga! Huja mejen vad tiden går ;)
Känns fortfarande som igår, fast jag även kan känna att det känns som vi bott i huset i en evighet.
 
Satt och kollade igenom alla lägenhets bilder och tänkte tillbaka på när vi höll på att renovera den- oj vad jag inte längtar tillbaka till det. Ett alldeles för stort projekt för mig och Martin som vi trodde skulle vara "lite färg, lite ny tapet, två nya badrum och så slänger vi in ett nytt kök" ungefär. Nej så fel vi hade. Men när jag sitter och skriver här nu allt vi tänkte, som vi tyckte lät så "lite" att göra, kan jag så här i efterhand undra hur vi egentligen tänkte!
 
Men det var då och nu är vi lite rikare på den erfarenheten.
 
Skulle det inte vart den längtan efter en egen trädgård skulle jag gärna bott kvar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback